donderdag 1 juni 2017

Trind Boho Vibes deel 1

Trind Boho Vibes deel 1

Oooh deze spring/summer collectie van Trind is zo mooi dus ik ga er vandaag geen langdradig verhaal bij vertellen maar je gewoon deze mooie kleurtjes laten zien. De lente/zomercollectie is geïnspireerd op Ibiza en vandaag laat ik je de eerste drie tinten zien, hoewel de inspiratiebron Ibiza is zouden deze beauties ook zo in een Italiaanse ijssalon passen. 

Ik ben dol op deze tinten en de verzorgende lakjes zijn enorm fijn om mee te lakken, de lak vloeit mooi uit over de nagel en door de sierlijke lange dop kan je mooi precies werken. Daarnaast droogt de lak ook nog eens lekker vlot, wat wil je nog meer? Op de foto's zie je twee laagjes lak van alledrie de lakjes.

Trind CC235 Es Vedra
Trind CC236 Happy Hippie
Trind Las Dalias CC234

Es Vedra is een mooie mintgroene tint die net als de pastelroze Las Dalias wat lichter is dan je van een pastel verwacht, dit sunbleached effect zorgt voor een mooi zacht tintje. Happy hippie daarentegen is allesbehalve zacht, deze fuchsiaroze tint is lekker fel en levendig, perfect voor een vleugje zomerse fun en glamour.

Ikzelf ben geen heldin met nailart maar ik kan me zo indenken dat je met deze drie ook hele mooie kunstwerkjes kan maken, ze doen me een beetje denken aan een typische Emilio Pucci print. Grappig dat deze collectie Ibiza als uitgangspunt heeft, mij doet hij op alle fronten aan Italië denken haha. Binnenkort volgen de andere drie lakjes, wordt vervolgd.....

Trind caring color nagellakjes hebben een adviesprijs van €10,15 en zijn verkrijgbaar via de Trind webshop en via de Trind verkooppunten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)