zondag 12 maart 2017

Hannah Hydro Mask




Op sommige dagen voel ik me wel eens niet zo energiek en fit als ik zou willen zijn en een extra dosis vitamientjes en wat extra glazen water doen dan vaak wonderen. Ook je huid heeft wel eens behoefte aan iets extra's en Hannah heeft 2 hele fijne maskers om je huid extra te vertroetelen. De Cleansing Clay is een ware detoxer maar ik heb vandaag vooral behoefte aan vocht, vocht en nog eens vocht. Dus vandaag een review van het Hydro mask en volgende week komt de Cleansing Clay aan bod.

Ook last van een droge, gevoelige huid? Dan is het Hydro mask een ware uitkomst en eigenlijk pure noodzaak want een goed gehydrateerde huid is sterker en weerbaarder dan een droge/uitgedroogde huid. Zodra er vochttekort ontstaat is je huid kwetsbaarder en kunnen allerlei problemen de kop opsteken. Als je huid trekkerig of oncomfortabel aanvoelt ben je eigenlijk al te laat, gelukkig is dit masker een stevige dorstlesser voor je huid. Het Hydro mask mag enkele malen per week gebruikt worden (zelfs rond de ogen yay!) en doet binnen 5-10 minuutjes haar werk. Helemaal lekker is het om dit masker met een microwave compres af te nemen (een vochtige doek even in de magnetron opwarmen, pas wel op dat hij niet te warm is!!!) voor een extra vertroetel momentje.

Links Hydro mask, rechts Cleansing Clay

Het Hydro mask heeft een subtiele amandelgeur en bevat onder andere vitamine E, hyaluronzuur en tawerkiemextract om je huid te voeden en kalmeren. Dit masker is trouwens ook heel fijn om je huid tot rust te brengen na het zonnen, zet het dan voor extra verkoeling even in de koelkast. De 50ml pompflacon is handig in gebruik en ziet er door de strakke vormgeving erg mooi uit. Enig nadeel vind ik dat de flacon niet transparant is, ik zie graag hoeveel er nog in een verpakking zit maar het zal zo zijn omdat daglicht de houdbaarheid kan aantasten.

Door naar de werking, ik heb een droge huid die bij vlagen (meestal na enige verwaarlozing...) last heeft van extreme gevoeligheid en gewoonlijk wat droog is wat ik kan zien aan de droogtelijntjes rond mijn ogen en op mijn voorhoofd (vooruit ik frons ook (te)veel). Het masker voelt lekker fris en romig aan en tintelt lichtjes onder mijn ogen wat ik ook verwacht had, daar was het echt heel hard nodig. Dat tintelen duurt overigens maar eventjes en na het verwijderen van het masker zie ik ook echt een duidelijke vermindering van het aantal droogtelijntjes rond mijn oogcontour en de diepe groeven op mijn voorhoofd zijn ook een stuk minder intimiderend hoera! Mijn huid voelt bij aanraking lekker zacht en egaal en voelt niet meer trekkerig aan, wat een heerlijke opfrisser zeg, daar was ik echt aan toe. Ik kan geen nadelen bedenken wat dit masker betreft, het werkt snel en doeltreffend, super dus!

Hannah huidverzorging shop je bij een erkende  Hannah huidcoach bij jou in de buurt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)