woensdag 23 november 2016

Essie fall 2015 Tokyo collection

Essie fall 2015 Tokyo collection

Deze Essie collectie werd geïnspireerd op de diepe krachtige kleuren van de metropool Tokyo en vandaag laat ik je de eerste drie kleurtjes uit deze collectie zien. Ik moest een beetje opschieten met dit wisselvallige weer (de wolken waren alweer onderweg dus moest profiteren van het beetje zonlicht) dus deze swatches bestaan uit één laagje nagellak en ik moet zeggen dat het resultaat voor dat ene laagje heel erg goed is! Ze zijn bijna 100% dekkend, gewoonlijk doe ik standaard 2 laagjes maar voor deze ene keer vind ik het ene laagje niet storend. 

Dankzij het fijne platte maar brede borsteltje lak je heel snel en nauwkeurig je nagels en de formule vloeit mooi uit over de nagel en droogt snel. Al met al wederom hele fijne nagellakjes van Essie, nu snel door naar de kleurtjes.

Essie Go Go Geisha

Go Go Geisha is een koele roze nudetint, ingetogen en elegant, een mooie tint die altijd goed is.

Essie Maki Me Happy


Maki Me happy is een dieprode tint, een kleur die niet heel erg vernieuwend is en die je vaak bij Essie voorbij ziet komen maar het is wel het type rood dat Essie perfect weet uit te voeren. 

Essie Playing Koi


Playing Koi is een mooie roestbruine tint die doet denken aan de kleur van bladeren in het bos, ik heb helemaal geen vergelijkbare tint in mijn verzameling nagellakjes. In het flesje vind ik deze kleur ook helemaal niet zo aantrekkelijk maar eenmaal op de nagels moet ik toegeven dat het toch wel een hele mooie bijzondere kleur is. 

De Essie herfstcollectie is verkrijgbaar bij de drogist, binnenkort laat ik je de andere 3 tinten zien, wordt vervolgd dus...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)