donderdag 20 oktober 2016

L'Oréal Paris Color Riche Palette Red

L'Oréal Paris Color Riche Palette Red

Rode lipstick is voor mij niet vanzelfsprekend, toen L'Oréal dit palette lanceerde was er ook een nude variant, gewoonlijk had ik die gekozen... Ik kan enorm genieten van een prachtig opgemaakte vrouw met felrode lippen. Maar als ik zelf een rode kleur gebruik kijk ik vaak een beetje onwennig naar het spiegelbeeld. Wie is die mevrouw die eruit ziet alsof ze haar moeders rode lipstick heeft gepikt? 

Een gevalletje van de juiste kleur en textuur weten te kiezen, teveel glans werkt al niet omdat ik een volle mond heb dus dan wordt het al helemaal snel too much. De Color Riche lipsticks van L'Oréal hebben een romige finish maar niet overdreven glanzend, ideaal dus. Het palette bevat 6 uiteenlopende rode tinten die je solo, maar natuurlijk ook gemengd kan gebruiken. Zo heb je in een hele compacte vorm een heel kleurenspectrum aan rood bij de hand. 

L'Oréal Paris Color Riche Palette Red swatches

Het penseeltje is klein en voor mij wat onhandig dus geef ik de voorkeur aan een lippenseel met lang handvat wat in een hulsje zit of het type dat je met een draaibeweging in de huls laat verdwijnen. De spiegel heeft het formaat van het hele palette en is dus lekker royaal van formaat. Een leuk palette om eens goed te experimenteren met rode tinten maar als je al een red lady bent is het natuurlijk ideaal om ruimte in de (toilet)tas te besparen. Ik denk toch dat ik nog even ga shoppen voor de nude variant. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)