zondag 4 september 2016

Bronzed beauties: nazomer make-up inspiratie

Bronzed beauties: nazomer make-up inspiratie

Voor mij is boys of summer altijd een nummer dat precies dat gevoel weergeeft van een zomer die stilaan overgaat in een (hopelijk warme) kleurige herfst. Toch is het altijd even lastig loslaten die warme lange zomerse dagen en lange avonden. De dagen zijn soms nog zonnig maar de avonden korter en killer. Stiekem hou ik heel erg van de herfst, helemaal als ik fijne producten gebruik die dat zomerse gevoel nog eventjes vasthouden. 


Tijdens de zomer ben ik dol op gouden accenten in mijn make-up maar in de herfst mag het nog een tikje warmer en kies ik voor koper en roségoud. Het Sally Hansen Miracle gel nagellakje Game of Chromes en Collistar Twist XL highlighter stick zijn hiervan hele mooie voorbeelden. Weet eigenlijk niet of de Twist XL sticks nog verkrijgbaar zijn maar Collistar is meester in het maken van mooie highlighters dus in hun make-up display vind je altijd wel iets moois om glinsterende accenten mee te maken.


Een bronzing poeder mag natuurlijk niet ontbreken om je zomerse kleurtje te benadrukken, Guerlain maakt de mooiste, de foto's spreken voor zich toch?



Liever geen poeder maar een echte make-up? Lancaster heeft deze zomer een heel slim nieuw product gelanceerd dat make-up combineert met zonbescherming én verzorging. Je gaat dus perfect opgemaakt en beschermt de zon in met deze mooie compact.


Een perfecte finishing touch is een lekkere zomerse geur, ik ben fan van de verzorgende haarsprays van Phyto, vooral de Voile protecteur met goddelijke geur van tiarébloemen zorgt voor een instant zonnig humeur én glanzende verzorgde lokken die ruiken naar exotisch oord.

Nu maar hopen op een mooie Indian Summer.... Heb jij ook specifieke producten die je helpen het zomergevoel langer vast te houden?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)