donderdag 25 augustus 2016

Swarovski: the outlet

Swarovski: the outlet


De Sale periode vliegt altijd voorbij en ik heb dan soms echt last van een soort Shopping ADHD, ik vlieg van website naar website en vergeet soms gewoon hele leuke koopjes.... En dit keer was ik de Swarovski items van mijn verlanglijst vergeten!

Gelukkig is er ook meerdere malen per jaar een speciale online Swarovski outlet (er is trouwens ook een Swarovski outlet in Maasmechelen village!) met leuke items die scherp geprijsd zijn. Ik was te laat voor de sale en had het geluk dat de items van mijn verlanglijstje ook in de outlet te koop waren. Het aanbod wisselt dus ik had gewoon geluk.


Swarovski verzend de items vlot en ze zijn altijd netjes verpakt, ik heb één keer meegemaakt dat ik iets moest terugsturen (te dikke polsen.... bij deze armbanden had ik het even doorgenomen met de klantenservice via online chat en de maat was gelukkig groot genoeg) maar ook dat ging gelukkig soepeltjes.


Default 468x60



Ik heb een groene slake deluxe armband en een gave set van twee armbanden geshopt. ik ben volgende week jarig dus dit was mijn cadeautje voor mijzelf (soms mag dat gerust!).

Nu is de outlet nog online... en ze hadden nog een paar mooie armbanden.. twijfel twijfel want de nieuwe wintercollectie staat ook al deels online... Ze maken veel te leuke dingetjes, tijdloos met een moderne twist. Ik ben al jaren liefhebster van de Swarovski juweeltjes en ik vrees dat dat nog wel even zo zal blijven...


Default 575x305

PS: Ik ben meteen even lid geworden van Be Swarovski, een lidmaatschap met leuke voordelen, check voor alle voordelen en voorwaarden de Swarovski website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)