zaterdag 28 juni 2014

Benefit Gimme Brow Medium/deep

Benefit Gimme Brow Medium/deep
Mijn wenkbrauwen vormen een belangrijk onderdeel van mijn make-up routine, als ik drie slechts producten zou mogen gebruiken zou ik kiezen voor een blush, concealer en wenkbrauwproduct.

De Benefit Gimme Brow is een wenkbrauwgel met microvezels die zich aan huid en haartjes hechten waardoor zelfs de lichtste dunste wenkbrauwen voller zullen lijken. Dit product had mij kunnen redden na de jaren 90 waarin dunne wenkbrauwen de trend waren en ik druk aan het plukken was om dunne boogjes te creëeren (quelle horreur!).



Breng het product aan op de wenkbrauwen zoals je mascara op je wimpers aan zou brengen, begin aan de binnenkant bij de neus en werk naar buiten toe in de richting van de haartjes. Met dit product kan je ook in laagjes werken voor een voller effect. Het kleine borsteltje werkt heel erg precies zodat je nauwkeurig kan werken.

Toch teveel product gebruikt? Gebruik eventueel een schoongemaakt borsteltje van een oude mascara om overtollig product te verwijderen.Tegenwoordig heb ik gelukkig volle wenkbrauwen maar met één laagje gimme brow zijn ze meteen mooi in model en zien ze er gestroomlijnder en nog voller uit. Love it! Hiervoor gebruikte ik de MAC brow set maar die doet voornamelijk de wenkbrauwen in model brengen en fixeren, de Gimme brow maakt ze daarnaast ook echt voller en heeft een kleiner precieser borsteltje.


Hier zie je het verschil met en zonder de Gimme brow, boven is mijn wenkbrauw een tintje lichter en wat rommelig, hieronder is mijn wenkbrauw strak in model en oogt voller en gestroomlijnder.


Als je het helemaal goed wil doen geef je je gezicht en ogen nog een optische lift door een highlighter onder de wenkbrauw aan te brengen. De Benefit High brow glow is er eentje in handige potloodvorm maar een mooie ivoorkleurige oogschaduw kan natuurlijk ook. 


De Gimme brow is exclusief bij Douglas verkrijgbaar in light/medium en medium/deep.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)