dinsdag 13 mei 2014

Jean Peau luxe haarborstels

Jean Peau haarborstels 
Ik had al een tijdje een Mason Pearson haarborstel op mijn verlanglijstje staan maar vond het toch wel een hele uitgave en misschien was mijn geluk ook wel dat ze niet makkelijk te vinden zijn. Vorig jaar was ik op de Winner hondententoonstelling en daar stond een stand met producten voor vachtverzorging waaronder dus dé Mason borstel. 

Nu vind je dit misschien een raar idee, mensen die exclusieve borstels kopen om een hondenvacht mee te borstelen? Misschien is dat ook wel een beetje vreemd maar als jij een hond hebt met lange vacht en die doet mee aan de top van de showwereld en die borstel zou net dat beetje verschil maken dan zou jij waarschijnlijk ook voor die kwaliteitsborstel gaan toch? 


Deze Jean Peau luxe borstels zijn van hetzelfde type als de Mason alleen worden ze geproduceerd door Jean Peau zelf waardoor ze een stuk betaalbaarder zijn dan de exclusieve Mason. aangezien ik nog geen ervaring had met dit type borstel en het gewoon eerst eens wou proberen besloot ik een set van de Jean Peau borstels aan te schaffen en ik kan echt niet meer zonder.

Als ik mijn haren heb gewassen vliegt deze borstel moeiteloos door mijn haar zonder de kwetsbare vochtige haren uit te rekken en te beschadigen. Zelfs als ik geen conditioner gebruik kamt hij alles moeiteloos door. Deze speciale borstel zorgt ervoor dat het talg dat je hoofdhuid produceert mooi over de gehele lengte van het haar verdeeld wordt voor een mooie natuurlijke glans. Ik heb het grootste formaat en een kleintje voor in mijn (reis)tas. 

Deze borstels zijn te bestellen via de webshop van Jean Peau maar ze zijn ook verkrijgbaar bij Jean Peau verkooppunten. Ook kan je natuurlijk eens een hondenshow bezoeken, op deze kalender zie je wanneer Jean Peau ook aanwezig is op het evenement. Ook als je zelf geen hond hebt is het leuk om er even rond te snuffelen, je vind er diverse praktische items als borstels en kammen maar ook mooie tondeuzes en kappersscharen. 


2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik eigenlijk nooit borstels, daar wordt mijn haar pluizig van..
    Ik gebruik altijd een kam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha-ha-ha, daar zou ik nooit opgekomen zijn: beauty producten scoren op een hondenshow, maar heel logisch is het eigenlijk wel!
    Top idee om te delen.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)