zaterdag 29 maart 2014

Trind Beauty & The Beach spring/summer collection pinks & yellow

Trind Beauty & The Beach Miss O'Hara, Mellow Yellow & Burst my Bubble
Beauty & The Beach van Trind is een limited edition collectie voor de lente en zomer van 2014. Ik kan er lang omheen draaien maar de naam van de look is wel catchy, en door het zien van deze kleurtjes krijg ik inderdaad zin in lekker languit op het strand van het zonnetje genieten met een tropische cocktail binnen handbereik.

De lakjes zitten in een 9ml flacon en het penseeltje heeft een fijn formaat om mee te werken, ik vind het lage handvat heel erg prettig in gebruik, het ligt fijn in de hand. De lakjes verdelen zich goed over het nageloppervlak en voorzien de nagel van een mooie intense kleur met diepe glans. Alleen de gele en zachtroze lak waren iets stroperiger maar dat leverde geen problemen op bij het aanbrengen. Werk dan in wat dunnere laagjes en zorg dat je de lak voldoende de tijd geeft om te drogen tussen de laagjes door. Dan is er niets aan de hand.


De Beauty & The Beach collectie bestaat uit 6 lakjes, vandaag laat ik je de roze en gele zien en volgende week de blauwe en groene. Mellow Yellow is een knalgele lak die echt bijzonder mooi staat bij een donkere of zongebruinde huid. Burst my bubble is bubblegumroze en Miss O'Hara is een dieproze tint voor echte diva's. Op onderstaande foto's zie je twee laagjes lak zonder topcoat. Ik heb de foto's genomen in het heerlijke lentezonnetje.








Trind Caring colors zijn nagellakjes die je nagels niet alleen van een mooi kleurtje voorzien maar ze ook verzorgt en versterkt. Er zijn 48 permanente kleuren nagellak verkrijgbaar en daarnaast komen er ook seizoenscollecties uit in beperkte oplage.

Naast nagellak heeft Trind ook een breed assortiment aan verzorgingsproducten voor de nagels, zelf heb ik er nog geen ervaring mee maar als ik er iets over hoor of lees is dat altijd positief. Ik ben in ieder geval erg enthousiast over de fijne nagellak. De aanbevolen verkoopprijs voor deze mooie nagellakjes is €10,12. Check de Trind website voor meer info over alle Trind nagelverzorging en de verkooppunten.

2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)