zaterdag 22 maart 2014

L'Oréal Professionnel Wild Stylers review & winactie

L'Oréal Professionnel Wild Stylers
Vaak gaan net out bed looks hand in hand met stug aanvoelend haar, L'Oréal professionnel heeft een speciale lijn van stylingproducten ontwikkeld waarmee je wel die rommelige sexy look vol volume en textuur kan creëeren zonder dat beetje viezige ruwe gevoel.

In de eerste istantie was ik een beetje huiverig om de Wild Stylers te gaan uitproberen want hoewel ik de beachy waves en rommelige coupes heus wel kan waarderen ben ik geen fan van het gevoel dat dergelijke stylingproducten op het haar achterlaten. Kleverige en vooral ruwe texturen zorgen vaak voor het volume en de rommelige finish maar dat soort producten moet ik de volgende dag alweer uitwassen. Om je alvast gerust te stellen, dat is bij deze producten (degenen die ik getest heb althans) dus niet nodig.

Er zijn vijf Wild Stylers producten: Crêpage de chignon, Scruff me, Depolish en Next day hair. (In April komt er ook een Beach waves spray uit, maar daarover binnenkort meer).

Crêpage de Chignon is een fixerende spray met een natuurlijk mineraal zout voor een wild kapsel (fixatieniveau3), Scruff me (fixatieniveau 2) is een gel voor een rommelige look, Depolish (fixatieniveau 4) is een pasta met matte finish die structuur en textuur aan het haar geeft en Next day hair tenslotte is een spray die het haar voorziet van een lekker volume en heeft fixatieniveau 1.


Ik heb de Depolish en Next day hair getest en ben onder de indruk. Ik heb krullend haar dat nu door de lengte het eerder golvend dan krullend is. Ik heb echt het juiste product nodig om het goed te laten krullen. Mijn haar is fijn maar wel gehoorzaam wat hittestyling betreft, zelfs ik kan er zelf met een föhn al iets heel fatsoenlijks van maken. Vaak is het wel zo dat mijn haar vooral na het style met een stijltang een beetje slapjes en futloos oogt. Ik heb wel eens geprobeerd om het met een volumepoeder op te peppen maar dat is toch vooral bedoeld voor de aanzet. De Next day hair spray ik lok voor lok over de lengte van het haar, kneed het eens door en ik heb een stijle coup waar wel beweging en volume in zit.

Ook is de Next day hair een fijn product om je haar na een paar dagen een boost te geven, als ik mijn haar föhn kan ik er 4 à 5 dagen mee vooruit, als ik het op woensdag föhn en op zaterdag weg moet maar geen zin heb om het te wassen en föhnen gaat er gewoon een lekkere hoeveelheid Next day hair in. Even kneden en va-va-volume! Deze spray is lekker licht waardoor mijn  haar wel mooi blijft glanzen, where messy hair meets glamour zeg maar.

Mijn haar is direct na het föhnen overigens heel erg zacht en soepel, heel erg fijn maar niet handig als ik het wil opsteken of in een vlecht wil dragen. Een beetje Next day hair geeft net dat beetje stugheid aan je haar waardoor het stylen veel makkelijker gaat en het haar ook braaf blijft zitten.

Depolish is een crème/pasta die je haar stug laat aanvoelen zonder dat het plakkerig of viezig aanvoelt, Ik kan nog gewoon met mijn handen door het haar gaan. Mijn krullen krijgen door de Depolish net dat beetje extra structuur zonder dat het te gepolijst lijkt voor een echte net uit bed look. Ik was mijn haar, gebruik een spray in conditioner op de lengtes en laat het dan aan de lucht drogen, daarna verdeel ik de pasta over mijn haar waardoor er een warrige look ontstaat. De Depolish maakt ook korte metten met opstandige en springerige haartjes bij de haarlijn.

Nieuwsgierig geworden naar deze producten? Van L'Oréal Professionnel mag ik een set van deze stylingproducten ter waarde van €81,60 aan een in België woonachtige lezeres weggeven. Wat moet je doen om kans te maken? Vul onderstaand winformulier in en wie weet komt deze toffe set binnenkort naar jou toe. Meedoen kan tot en met dinsdag 1 April, de winnaar krijgt persoonlijk bericht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)