vrijdag 10 januari 2014

Collistar Twist Ultra Shiny Gloss collection

Collistar Twist Ultra Shiny lipgloss 
In een eerder artikel heb ik je al 3 van de 8 verkrijgbare tinten laten zien, nu is het de beurt aan de andere 5 tinten die stuk voor stuk echte draagbare classics zijn. En met classics bedoel ik niet ouderwets of degelijk maar kleuren die altijd en overal kunnen, prachtige tinten met een mooie glanzende finish.

Toen ik nog een lekker bruin zomerkleurtje had droeg ik voornamelijk de babyroze en koraalkleur, momenteel houd ik het vooral bij de nudes en de transparante pareltint die het trouwens ook heel goed doet over je favoriete lipstick voor extra glans en dimensie.



De handige stickvormige gloss heeft een hele fijne balsemachtige textuur en geeft veel kleur en glans zonder te plakken. De verpakking is echt een pluspunt, erg handig want de smalle stift past altijd wel in een jaszak/handtas. De gloss voelt heel prettig en verzorgend aan op de lippen en droogt ze zeker niet uit.


Het kleurengamma is heel compleet, felrood, 2 tinten nude, transparant met pareleffect, oranje, magenta, babyroze en koraalroze zijn de verkrijgbare tinten al zou het mij niet verbazen als er dit jaar nog een paar kleuren bij gaan komen. Deze fijne lipproducten zijn voor €16,50 verkrijgbaar bij je Collistar verkooppunt.

Met flits; Collistar Twist Ultra Shiny Gloss L-R 201 Perla Transparente, 208 Ciliegia, 203 Legno di Rosa, 206 Arancio & 205 Magenta
Zonder flits in natuurlijk (weliswaar bewolkt) daglicht Collistar Twist Gloss L-R: 201 Perla Transparente, 208 Ciliegia, 203 Legno di Rosa, 206 Arancio & 205 Magenta
Collistar Twist lipgloss