zondag 8 december 2013

Shopping tip: Necessities Antwerpen

Parfumerie Necessities Antwerpen

Vorige week was ik in Antwerpen voor de onthulling van een nieuw make-up product van Lolita Lempicka (waarover spoedig meer nieuws) en winterse skincare van Pure Altitude, ook daarover binnenkort meer.

De presentatie vond plaats in een bijzondere parfumerie in Antwerpen, Necessities is een kleine parfumerie met een groots aanbod aan parfums. Je vind er merken als Creed, L'Artisan Parfumeur, Etro, Esteban, Anick Goutal, Comptoir Sud Pacifique, Parfums de Rosine, Penhalingons, Floris, Cathusia en Dyptique en Miller Harris. Ook de skincare van Pure altitude vind je bij Necessities en naast parfums heeft de eigenaresse ook een zwak voor accessoires in huis. In de knusse boutique vind je ook de huisparfums van Lampes Berger en talloze leuke decoratieve hebbedingen.


Je vind er momenteel waanzinnig toffe kerstdecoratie (je ziet dat ik de kerstornamenten in taartvorm niet kon laten liggen) en leuke cadeautjes. De notitieboekjes met gingerbread mannetje en cupcake heb ik niet meegenomen, al snap ik nu ik de foto's terugzie eigenlijk niet waarom. Zo schattig!

Hieronder een paar foto's van dit leuke shopadresje voor bijzondere parfums en leuke cadeautjes. Ik ging naar buiten met een vol wensenlijstje...ik ga zeker snel eens terug want ik moet nog heel veel parfums ontdekken.

L'artisan Parfumeur giftsets 
Pure Altitude skincare 

Geurkaarsen van Diptyque 
Parfums van Creed
Parfums van Floris
Christmas decorations
Schattige notitieblokjes 
Parfums van Penhaligons
Parfums de Rosine
Heel lang geleden heb ik hier al eens een geur van gehad, de parfums van Rosine hebben allemaal roos in de hoofdrol maar deze wordt in elke geur anders geïnterpreteerd. Mijn drie favorieten zijn Glam Rose, Rose Praline en Un zest de rose.


L'Artisan Parfumeur vind ik ook zo'n mooi merk, ik had in de winkel al wat geurtjes geroken en ben erg onder de indruk van Batacuda en La Chasse aux papillons.

L'Artisan Parfumeur