donderdag 24 oktober 2013

Clarins Jeunesse du Cou multi régénérante

Clarins Jeunesse du cou multi régénérante 


















Elk najaar trakteer ik mijn huid op een kuurtje met een speciaal product voor hals en décolleté aangezien alle zon in de zomermaanden toch best een aanslag vormt op de spankracht van die huidzone. Ook al smeer ik een spf 50 op gezicht, hals en décolleté graag vertroetel ik die zone toch een beetje als de herfst begint, ook om mijn huid vast een boost te geven voor de koude winter die dan komen gaat. Ook dat is weer wennen voor de huid van je hals want in de zomer krijgt de huid alle ruimte en in de herfst/winter krijgt ze ineens te maken met wollen sjaals en coltruien. Vorig jaar had ik de Lancaster Suractif volume & contour extra firming decolleté cream en dit jaar viel mijn keuze op de Clarins Extra firming neck anti-wrinkle rejuvenating cream.

In 1978 creëerde Clarins een product om de huid van hals en décolleté mooier te maken, sindsdien is dit product één van de paradepaardjes van Clarins. Nu heeft Clarins ook het Extra firming complex aan deze halsverzorging toegevoegd om de elasticiteit en stevigheid van de huid te behouden.

Clarins skincare is altijd gesealed.


















De zonnebloem is een bijzondere bloem, de stengel is belast met het dragen van een bloem van ongeveer één kilo waarbij de stengel er ook nog eens voor moet zorgen dat de bloem de beweging van de zon volgt. Dankzij Auxines is de zonnebloem stevig en flexibel, Clarins gebruikte de Auxines in de Extra firming neck cream omdat zij de werking van het extra firming complex nog eens extra versterken.

Groenwierextract zorgt ervoor dat het hydraterende hyaluronzuur beter zijn werk kan doen en heeft tevens een hydraterende en verstevigende werking. Bio Haversuikers vormen een verstrakkende film over de huid en 'Heemst'poeder (Heemst is fluweelachtige plant) met rimpelvullende microparels zorgt ervoor dat rimpels in de hals optisch verminderen en geeft de huid een zijdezachte aanblik. Daarnaast voelt de huid ook zijdezacht.

Het vrouwelijke parfum van lelietje van dale, jasmijn en iris is zacht en kalmerend. Breng deze crème bij voorkeur s'morgens en/of s'avonds met licht strijkende bewegingen van kin naar décolleté aan.

Clarins extra firming neck anti wrinke rejuvenating cream


















Vooral fijn is aan dit product is de textuur van deze crème die vrijwel direct versmelt met de huid en intens fris en toch heel comfortabel aanvoelt. De frisse geur verkwikt en geeft een extra gevoel van comfort. De huid voelt na het aanbrengen meteen intens zacht aan en heeft een mooie subtiele 'glow'. De huid toont fluwelig en egaal.

Ik heb (nog) geen grote issues wat rimpels en stevigheid betreft maar merk wel dat de kleine fijne lijntjes tussen mijn boobs verdwijnen en dat mijn huid er zachter en gladder uitziet. Ook al word dit product aangeraden voor 40+ en ben ik pas 32 zie ik dit als een investering in de toekomst. Ik stond niet achteraan in de rij bij het uitdelen van de boezems dus een beetje extra verzorging kan zeker geen kwaad om de zwaartekracht te trotseren. Trouwens, als je op dieet bent is een dergelijk product ook zeker aan te raden om ervoor te zorgen dat de huid ondanks het gewichtsverlies stevig blijft.

Dan nog iets, ook een bescheiden boezem verdient ook aandacht en verzorging, ik merk vaak dat dames met wat minder daar wat onzeker over zijn maar ladies, laat je prachtig verzorgde décolleté gewoon zien, niets om je zorgen over te maken. Ik heb misschien makkelijk praten, maar ik word altijd heel blij van vrouwen die 'work what they got'.

Ik smeer gewoonlijk uit gemakzucht mijn dagcrème door naar mijn décolleté maar vind een speciaal product eigenlijk nog veel fijner. Denk dat ik maar een nieuwe pot haal als deze leeg is want deze Clarins bevalt me erg goed. Een pot Jeunesse du cou bevat 50 ml heerlijke smeuïge crème om je hals en décolleté mee te vertroetelen.

Clarins Jeunesse du cou multi régénérante