woensdag 9 oktober 2013

Beauty essential: LOOkX eyebrow pencil

LOOkX eyebrow pencil 


















Het komende seizoen blijft de wenkbrauw mooi vol en natuurlijk aangezet en dat mooie geaccentueerde effect bereik je binnen een handomdaai met de nieuwe eyebrow liner van LookX. Of je nu wel of geen ervaring hebt met het gebruiken van een wenkbrauwpotlood (mocht dit niet zo zijn, gewoon eens doen en verbaas je over het effect van een paar simpele potloodstreepjes) met dit potlood schets je snel een mooie wenkbrauw.


















Ikzelf heb in de nineties mijn 'rupsen' kaalgeplukt tot dunne streepjes en één ding kan ik je garanderen, never again! Ik ben dolgelukkig dat mijn wenkbrauwen nu weer vol en mooi gevormd zijn. Ook al heb ik al een vrij duidelijke wenkbrauw, met een paar streepjes van dit potlood die ik vergolgens vervaag krijgen mijn wenkbrauwen toch nét dat beetje extra. Een mooi geaccentueerde wenkbrauw kan je look helemaal ophalen. Voor mij is een wenkbrauwpotlood dan ook serieus een beauty must have. Het doet enorm veel voor je gezicht.


















Het potlood is waterproof en blijft de hele dag mooi zitten, er zit een handig flexibel borsteltje aan het uiteinde waarmee je je haartjes in model kamt en de eyebrow pencil mooi laat vervagen tussen de wenkbrauwhaartjes, het moet ook weer niet te streng worden (of dat moet de look zijn waar jij voor gaat, 50 tinten eyebrow anyone? haha) De hele dunne punt is perfect om je wenkbrauw mee op te vullen of eventueel een beetje bij te tekenen, ik verleng mijn wenkbrauw altijd een beetje bij het uiteinde. Hieronder zie je mijn wenkbrauw met en zonder LOOkX eyebrow pencil, voor mij behoort een wenkbrauwpotlood tot de basisuitrusting in je beautycase en ik ben zeer tevreden over dit fijne exemplaar van LOOkX.

zonder wenkbrauwpotlood

mét LookX eyebrow pencil 


LookX Eyebrow pencil is bij LOOkX salons en in de online LOOkX webshop verkrijgbaar voor €17,65. Nu ga ik eens lekker spelen met het eyeshadow trendpalette uit de herfst/wintercollectie van LOOkX. Wordt vervolgd....