maandag 9 september 2013

Shiseido Lacquer Rouge RD 413 Sanguine


Shiseido Lacquer Rouge RD 413 Sanguine 


















ShiSeido Lacquer Rouge Sanguine is een heldere rode lipgloss die je lippen voorziet van intense kleur en een diepglanzende finish. De gloss verzorgt de lippen en mocht je last hebben van ruwe lippen dan pakt deze gloss dat probleem meteen aan voor zachtere mooiere lippen na elke applicatie. Er waren al 8 kleuren verkrijgbaar maar speciaal voor de herfst/winter creëerde Dick Page, Make-up director bij ShiSeido 6 mooie nieuwe tinten.

Shiseido Lacquer Rouge RD 413 Sanguine 


















De verpakking is elegant en stijlvol op de bescheiden Shiseido manier. Geen glim en gouden toestanden (hoewel dat op zijn tijd ook leuk kan zijn) maar een mooie zwarte huls die geïnspireerd is op de prachtige zwarte gelakte Japanse doosjes waar snuisterijen en kostbaarheden in bewaard werden. De eenvoud siert het ontwerp. De huls bevat 5ml gloss en een zachte applicator waarmee je de gloss heel nauwkeurig kan aanbrengen.

Shiseido Lacquer Rouge RD 413 Sanguine swatch


De geurloze gloss voelt gewichtloos aan op de lippen, brengt moeiteloos aan en voelt heel comfortabel. Ik ben zeer onder de indruk van de lichte formule, je voelt deze gloss eigenlijk helemaal niet zitten, ik had al een paar keer in de spiegel gekeken om te checken of alles nog goed zat maar no worries, glans en kleur zonder een plakkerig en stroperige substantie op de lippen. ShiSeido is meesterlijk goed in het creëeren van lichte texturen voor de huidverzorging en dat gaat ook op voor de make-up.

Naast Sanguine zijn er nog 5 andere nieuwe kleuren, Deep Coral RD 314, Caramel RD215, Truffle BR616, Athena GD817 en Diva VI418. Ik vind rood gewoonlijk een beetje intimiderend maar er is iets aan deze rode kleur wat een bepaalde zachtheid aan de kleur geeft. Ik vind deze rode kleur fabulous en ga deze ook vaak dragen, maar toch blijf ik diep in mijn hart een Nude liefhebster en dus ga ik deze week ook de Caramel nog even bij de parfumerie shoppen. Je kan toch nooit genoeg lipgloss hebben nietwaar?  Op de onderstaande foto's draag ik de gloss solo, zonder lipliner of ondergrond, impressive toch?

Shiseido Lacquer Rouge RD 413 Sanguine
ja ik had wat weinig geslapen die nacht ;)
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)