vrijdag 15 oktober 2010

Opi collection de France

















Opi Baguette me not

Salmon pink with a hint of brown, I can't see the baguette in this, but who cares I really like this shade, I know many would refer to this as a "mom color", but I really like these shades, they may not be an edgy standout color, but sometimes I really like a shade of polish that blends in, and to achieve that, this lovely shade is just perfect and definetely not old fashioned or dated, it just depends on the attitude you wear it with ;)

Zalmroze met een klein beetje bruin, de baguette is ver te zoeken maar wat maakt het uit, ik vind dit echt een hele mooie kleur. Velen noemen dit soort tinten "mom colors" maar soms heb ik geen zin in schreeuwige of opvallende nagels en wil ik gewoon een mooie bescheiden tint, deze kleur is daar perfect voor, zeker aanwezig maar ze zal niet alle aandacht opeisen en geloof me, deze kleur is zeker niet truttig of ouderwets, het ligt er maar net aan met welke attitude je de kleur draagt.


















Opi Tickle my France-y
Just perfect for nude nails. Elegant and chic, my to go shade if I can't make a choice, this one is always a winner. 3 coats.

Perfect voor een nude look. Elegant en chic, de kleur die ik altijd gebruik als ik niet kan kiezen want met deze kleur zit je altijd goed. 3 laagjes.
















Opi Eiffel for this color
Eggplant shimmer, stunning, vampy, glowing...and I actually don't like dark purples, to my this is the exeption to that rule. 2 coats.

Aubergine shimmer, prachtig, mystiek en mysterieus....en eigenlijk houd ik niet eens zo van donkerpaarse lakken, maar dit is voor mij de uitzondering op de regel. 2 laagjes.















Opi Parlez vous OPI?
Whoa this is so cool! Dusty mauve with a twist. I really adore this color It always gets noticed :) 2 coats.

Wow, deze is zo cool! "Dusty" (vintage of antiek is misschien een beter woord) mauve met een twist, ik krijg altijd complimentjes als ik deze kleur draag, en dat doe ik dan ook graag (hee dat rijmt....zucht komt omdat ze het vanmorgen op de radio over sinterklaas hadden dan begin ik meteen alles aan elkaar te rijmen...vervelende tik van mij, mijn oprechte verontschuldigingen en nu verder met de leuke dingen ;) 2 laagjes.

















Opi Yes I can can!
Cherry shimmer, quite thin formula but really pretty, 3 coats.

Kersenrode shimmer, deze lak was iets dunner, maar de extra moeite meer dan waard, 3 laagjes lak.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)